SPOTKANIE ODBĘDZIE SIĘ 30.11.2023 O GODZ. 18:00 W MIEJSKIEJ BIBLIOTECE PUBLICZNEJ
Wszystkim nam na nim zależy. Na co dzień nie myślimy o nim jednak zbyt wiele. Większość z nas, żyje tak jakby nie było zagrożone. A jest. We własnych domach, szkole, na ulicy nie zawsze jesteśmy bezpieczni. Bezpieczeństwo, bo o nim mowa to stan, o który należy podjąć szczególną walkę. Nie istnieje coś takiego jak 100% bezpieczeństwo, ale podejmując wspólnie szereg działań, możemy znacząco zwiększyć jego skalę. Zadbajmy wspólnie – mieszkańcy, przedstawiciele władz miasta, oświaty, służb: policji, pomocy społecznej – o bezpieczeństwo własne i naszych dzieci. Przemoc jest nieodłącznym elementem każdego społeczeństwa. Nie jesteśmy w stanie całkowicie się jej ustrzec, ale możemy i musimy być gotowi stawiać jej czoła i skutecznie przed nią się chronić. Podejmijmy wspólnie rozmowę o bezpieczeństwie w mieście Kobyłka. Podejmijmy ten trudny temat dotyczący przemocy domowej, ulicznej, i tej skierowanej wobec dzieci. Dotknijmy aspektów przemocy psychicznej, fizycznej, seksualnej, ekonomicznej, cyber-przestępczości i przemocy wsród naszych dzieci. Posłuchajmy specjalistów i znawców problemu a także każdego, kto zechce wypowiedzieć się na ten nie łatwy temat. Podczas spotkania zostanie przedstawiony również harmonogram szeregu zajęć, treningów, warsztatów, które będą realizowane nieodpłatnie dla mieszkańców miasta Kobyłka do 30.12.2023 w ramach zadania dofinansowanego z budżetu Miasta Kobyłka “przeMOCni w Kobyłce – samoobrona dla dzieci i rodziców w systemie krav maga, asertywność, prewencja”. Celem zadania jest zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców od najmłodszych po najstarszych mieszkańców Miasta a także wspólne, integrujące podjęcie nowych aktywności. Przy okazji napijemy się wspólnie w ten mroźny zimowy wieczór ciepłej herbaty i posmakujemy słodkości dla osłodzenia goryczy tematu.
Wszystkich chętnych do udziału prosimy o dokonywanie zgłoszenia za pośrednictwem poniższego linku.
Pamietaj, Twój głos i Twoja obecność ma ogromne znaczenie!
DZIĘKUJEMY ZA UCZESTNICTWO